SINTESYS TURIZAM

Sintesys turizam

Glavne značajke Sintesys

  1. Specijalizirani softver za DMC i turoperatore

  2. Jedinstvena baza sinergije znanja, iskustva i prakse znalaca iz turističke i IT industrije

  3. Pouzdano IT rješenje koje

    1. se stalno razvija
    2. prati životne i poslovne potrebe Korisnika,
    3. prati nove poslovne okolnosti,
    4. prati aktualne trendove u svijetu turističkog biznisa i informacijskih tehnologija
  4. U cijelosti podržani i povezani poslovi

    1. evidencije,
    2. prezentacije,
    3. prodaje,
    4. organizacije i izvođenja operativnih i uslužnih sadržaja
  5. Podržani su SVI segmenti poslovanja turističke agencije

  1. Segment za organizaciju i prodajuturističkih proizvoda koji se sastoje od više turističkih usluga,u sebi sadrži hotelski ili neki drugi smještaj
  2. jedinstvena cijena za cijeli skup usluga (paket)
  3. pokrivene sve vrste organizacije i prodaje paket proizvoda – aranžmana, bez obzira da li se radi o incoming ili outgoing ponudi (daleka putovanja, ture ...)
  1. Segment za pripremu, kalkulaciju irealizaciju ponude prema poznatom kupcu – drugoj turističkoj agenciji, poduzeću ili nekoj drugoj zatvorenoj grupi
  2. ad-hoc ture, serijali, incentivi, team building...)
  1. Segment za organizaciju i prodaju turističkih proizvoda koji se sastoje od više vrsta turističkih usluga (izuzev smještaja) i koji ima jedinstvenu cijenu za cijeli skup(paket) usluga
  1. Segment namjenjen za "brzu" i ad-hoc prodaju turističkih i neturističkih proizvoda i usluga, najčešće tuđih, čiji kapaciteti i cijene ne moraju biti ili nisu predefinirane u sustavu
  1. Segment za zakup, organizaciju, prodaju i upravljanje prodajom kapaciteta hotelskog i privatnog smještaja iz vlastitog alotmana (ili na upit)
  2. prodaja svih ostalih turističkih i neturističkih proizvoda na turističkoj destinaciji bez obzira na vrstu i smjer poslovanja (incoming ili outgoing)
  1. Segment za organizaciju i realizaciju kongresa, seminara, sajmova i drugih skupova
  1. Segment u koji se evidentiraju svi zahtjevi za transfere iz svih ostalih turističkih segmenata poslovanja
  2. dnevno se organizira prijevoz putnika, odnosno formiraju nalozi za vožnju
  1. Posebni SINTESYS IBE (InternetBooking Engine) modul za web prezentaciju i prodaju svih turističkih proizvoda i usluga definiranih u ostalim turističkim segmentima
  2. Prodaja u realnom vremenu
  3. Podržani su B2C i B2B kanali prodaje
  1. Interakcija sa centralnom bazom podataka u realnom vremenu
  2. Uvid u aktualno stanje raspoloživih kapaciteta sa mobilnog uređaja
  3. Automatski unos rezervacije i ažuriranje kapaciteta u centralnoj bazi
  4. Fiskalizacija računa
  5. Ispis računa i putne dokumentacije na mobilni pisač
  6. Blagajnički izvještaj i zaključak blagajne
  1. Svaki modul sustava može funkcionirati kao zasebna cjelina
  1. Više jezičnost na razini korisničkog sučelja
  2. Više jezičnost na razini podataka unešenih u sustav
  1. Bilježi se svaka promjena nad podacima u sustavu
  2. Mogućnost uvida u povijest podataka (tko je unio promjene)
  1. Autentifikacija i autorizacija korisnika
  2. Enkripcija komunikacije sa sustavom
  3. Administrativni modul za definiranje prava korisnicima
  1. Učestalo sigurnosno kopiranje korisničkih podataka
  1. Pristup sustavu pozicioniranom u ABC-ovom podatkovnom centru putem Internet preglednika, bilo kad i bilo gdje
  2. Korisnik dobija riješenje "ključ u ruke"
  3. Korisnik nema daljnjih ulaganja u hardversku infrastrukturu
  4. Korisnik dobija potpunu tehničku podršku
  1. Prodaja i prezentacija proizvoda putem Interneta
  2. B2C i B2B kanali prodaje
  3. Prodaja se odvija u realnom vremenu (svaka prodana soba ili izletnička karta ili aranžman se u realnom vremenu evidentira u sustav i umanjuje broj preostalih slobodnih kapaciteta)
  1. pouzdan način kontrole ulaznih računa
  2. korisnici imaju gotovo 100% točan uvid u stanje profitabilnosti i prije dolaska svih ulaznih računa
  3. Uvid moguć na svim razinama: po rezervaciji, proizvodu, kupcu, periodu, organizacijskoj jedinici ...
  1. Sustav podražva sve poslovne procese u poslovanju turističke agencije
    1. Definiranje temeljnih podataka – šifranika
    2. Unos nabavnih ugovora
    3. Definiranje prodajnih cjenika
    4. Kalkulacija prodajnih cjenika
    5. Rezervacija
    6. Izdavanje potrebnih dokumenata iz rezervacije: ugovor, predračun, uplatnice, račun ...
    7. Izdavanje operativne dokumentacije: rooming i flight liste, nalozi za vožnju, voucheri, manifesti...
    8. Upravljanje prodajom: uvid u stanje zauzetosti kapaciteta, stop bookinga, preraspodjela kapaciteta, upravljanje online prodajom, upravljanje offline prodajom...
    9. Pregledi i izvještaji: fizički i financijski pokazatelji poslovanja
  1. Integracija putem Web servisa sa drugim IT sustavima koje korisnik koristi
  1. Interakcija sa centralnom bazom podataka u realnom vremenu
  2. Uvid u aktualno stanje raspoloživih kapaciteta sa mobilnog uređaja
  3. Automatski unos rezervacije i ažuriranje kapaciteta u centralnoj bazi
  4. Fiskalizacija računa
  5. Ispis računa i putne dokumentacije na mobilni pisač
  6. Blagajnički izvještaj i zaključak blagajne
  1. Java/J2EE

  2. Adobe/Flex

  3. HTML5/Javascript

  4. Oracle Database


ABC Informatic © 2019